přihlásit

ZÁKLADY TELEFONOVÁNÍ

Popis kurzu:

Tento kurz je rozdělen do dvou částí. V první části se lektorka věnuje teorii. Rozebírá verbální a neverbální komunikaci, doporučí Vám několik užitečných rad před hovorem, během hovoru i po ukončení Vašeho telefonního hovoru s klientem. Dozvíte se, co lide chtějí v hovoru slyšet nebo co je naopak odrazuje. V druhé částí se lektorka věnuje rozboru telefonního hovoru na praktické ukázce.

Registrovat se

Co Vás v kurzu čeká: 

1. Teoretická část - Úvod (1:19)

2. Teoretická část - Co chtějí lidé slyšet v telefonu (1:48)

3. Teoretická část - Verbální a vokální komunikace (4:02)

4. Teoretická část - Doporučení (0:54)

5. Teoretická část - Další specifika (6:57)

6. Teoretická část - Závěr teoretické části (0:50)


7. Praktická část - Úvod k praktické části (0:55)

8. Praktická část - Ukázka telefonních hovorů v praxi (4:50)

9. Praktická část - Rekapitulace a doporučení (0:16)

 


Pro koho je kurz určen: 

Kurz je vhodný pro jednotlivce, týmy, všechny, kdo by se chtěli naučit správně telefonovat a oslovit svým projevem a získat si zájem na druhé straně telefonu.  

 

Lektor: Jana Pituchová

Jana vede zákaznické centrum Altevida a již 16 let se věnuje telemarketingu. Má zkušenosti s vedením týmu, podílela se na mnoha projektech podpory prodeje napříč všemi obory. Kromě těchto aktivit je majitelkou a oblastní ředitelkou franšízy Business for Breakfast ČR.

https://www.linkedin.com/in/jana-pituchov%C3%A1-oficial/